Budowa i wsparcie kooperacji i współpracy międzynarodowej – handel zagraniczny, kojarzenie partnerów biznesowych, wsparcie w procesach negocjacji - Popytowy System Innowacji

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.
Nazwa usługi Budowa i wsparcie kooperacji i współpracy międzynarodowej – handel zagraniczny, kojarzenie partnerów biznesowych, wsparcie w procesach negocjacji
Opis usługi

Nawiązanie współpracy z danym producentem związane jest z realizacją poszczególnych etapów związanych z wejściem i funkcjonowaniem na rynku docelowym. Warunki współpracy i ich finansowanie każdorazowo dopasowywane są do oczekiwań Klienta.


Staramy się maksymalnie zniwelować wysokość nakładów niezbędnych do zaistnienia na wybranym rynku zagranicznym. Ograniczamy stałe wydatki jakie klient ponosi utrzymując dział eksportu na rzecz wzmożonej pracy za pomocą narzędzi wirtualnych, korzystania z baz danych przedsiębiorców na rynku docelowym oraz współpraca z izbami handlowymi z danych obszarów.


Proponowane etapy współpracy:



  1. Określenie oczekiwań producenta – ustalenia indywidualne.

  2. Podpisanie umowy określającej warunki współpracy, zakres obowiązków oraz zabezpieczenie know-how producenta.

  3. Szkolenie produktowe pozwalające poznać produkt producenta i następnie fachowo i rzeczowo zaprezentować go potencjalnym klientom.

  4. Przeprowadzenie analizy danego rynku (wielkość, potencjał sprzedażowy, konkurencja).

  5. Opracowanie listy potencjalnych klientów docelowych

  6. Aktywne pozyskiwanie klientów – sporządzanie prezentacji firmy, przygotowanie ofert i kierowanie ich do potencjalnych klientów.

  7. Bieżąca obsługa wpływających zamówień (obsługa mailowa, kontakt telefoniczny, nadzór nad przebiegiem zamówienia).

  8. Asysta podczas wyjazdów i spotkań w kraju kontrahenta (np. Targi, spotkania handlowe).

  9. Samodzielne penetrowanie rynku – wyjazdy do klientów w celach handlowych.

  10. Odbiór klienta zagranicznego z lotniska, dowóz do Państwa siedziby, prowadzenie rozmów handlowych z Państwa udziałem – podczas wizyt klientów w Polsce.

Zakres cenowy usługi (od) 5000 zł
Zakres cenowy usługi (do) 150000 zł
Typ usługi opracowanie strategii ekspansji na rynki zewnętrzne
Okres realizacji usługi (od) (w miesiącach) 3 msc.
Okres realizacji usługi (do) (w miesiącach) 12 msc.
Nazwa Instytucji Otoczenia Biznesu świadczącej usługę Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego Oddział Świętokrzyski
Kraj Polska
Województwo ŚWIĘTOKRZYSKIE
Powiat kielecki (powiat)
Gmina Piekoszów (gmina wiejska)
Miasto Piekoszów
Ulica Czarnowska
Numer 54
Informacja ogólna o Instytucji Otoczenia Biznesu świadczącej usługę

Głównym obszarem naszej aktywności jest działalność usługowa dedykowana świętokrzyskiemu sektorowi MSP, z szczególnym naciskiem na MSP nowopowstałe, w postaci:



  • inkubacji przedsiębiorstw

  • doradztwa dla nowych firm

  • usług księgowych

  • usług prawnych

  • coachingu

  • doradztwa proinnowacyjnego

  • usług szkoleniowych

  • oraz innych usług około biznesowych o wysokim stopniu zindywidualizowania wynikającego z przeprowadzonej diagnozy potrzeb indywidualnego MSP.


Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, nasza oferta usług doradczych i szkoleniowych realizowana jest w systemie popytowym, tzn. że  nie narzucamy sztywnych ram wykonania czy tematów szkoleń, ale komponujemy je zgodnie ze głoszonym zapotrzebowaniem. Zatem, to Klient decydujecie o tematyce i zakresie usługi czy szkolenia, a my je organizujemy.


Zapraszamy do kontaktu osobistego lub drogą elektroniczną poprzez stronę http://bdgizba.pl/contact/ z naszymi konsultantami i ekspertami.

Wpływ realizacji usługi na rozwój sektora MŚP

Rezultaty usługi zależą od przyjętego zakresu rzeczowego wsparcia i mogą obejmować łącznie lub rozłącznie:



  • Szkolenie produktowe pozwalające poznać produkt producenta i następnie fachowo i rzeczowo zaprezentować go potencjalnym klientom.

  • Przeprowadzenie analizy danego rynku (wielkość, potencjał sprzedażowy, konkurencja).

  • Opracowanie listy potencjalnych klientów docelowych

  • Aktywne pozyskiwanie klientów – sporządzanie prezentacji firmy, przygotowanie ofert i kierowanie ich do potencjalnych klientów.

  • Bieżąca obsługa wpływających zamówień (obsługa mailowa, kontakt telefoniczny, nadzór nad przebiegiem zamówienia).

  • Asysta podczas wyjazdów i spotkań w kraju kontrahenta (np. Targi, spotkania handlowe).

  • Samodzielne penetrowanie rynku – wyjazdy do klientów w celach handlowych.

  • Odbiór klienta zagranicznego z lotniska, dowóz do Państwa siedziby, prowadzenie rozmów handlowych z Państwa udziałem – podczas wizyt klientów w Polsce.

Adres e-mail
"Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze"