INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORSTW, KTÓRYCH USŁUGI ZAKWALIFIKOWAŁY SIĘ DO WSPARCIA W RAMACH III NABORU - Popytowy System Innowacji

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.
  • Na adres mailowy wskazany w Formularzu zgłoszeniowym zostanie przekazana informacja na temat braków/błędów podlegających uzupełnieniu. Formularz zgłoszeniowy i/lub Załącznik nr 3 należy poprawić, wydrukować oraz podpisać przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania MŚP, a następnie przesłać lub dostarczyć osobiście w formie papierowej w jednym egzemplarzu na adres Biura Projektu w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania informacji. Zgodnie z Regulaminem, MŚP ma możliwość tylko jednorazowej poprawy Formularza zgłoszeniowego. W przypadku braku uzupełnienia żądanych dokumentów w wyznaczonym terminie, Formularz zgłoszeniowy zostanie odrzucony.
  • Wszyscy Wnioskodawcy zostaną powiadomieni drogą mailową o akceptacji dokonanych zmian przez Operatora Systemu Popytowego.
  • Po poprawieniu/uzupełnieniu Formularzy zgłoszeniowych MŚP, które nie dokonały wyboru Usługodawcy będą proszone o dokonanie takiego wyboru najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o konieczności dostarczenia do Operatora Systemu Popytowego załącznika nr 4 i załącznika nr 5. Operator Systemu Popytowego przypomina o stosowaniu się do zapisów Regulaminu i wyłonieniu wykonawcy usługi spełniającego kryteria określone w § 4 punkty 15 i 16 Regulaminu. Niespełnienie tego wymogu skutkować będzie odrzuceniem możliwości otrzymania wsparcia.
  • Operator Systemu Popytowego po zweryfikowaniu załączników nr 4 i nr 5, drogą mailową na adres wskazany w Formularzu zgłoszeniowym, zwróci się z prośbą do MŚP, które poprawnie dokonają wyboru Usługodawcy i w stosunku co do których nie będzie zastrzeżeń odnośnie kosztów realizacji usługi doradczej, o przekazanie danych do umowy. Operator Systemu Popytowego zastrzega sobie prawo do weryfikacji proponowanych kosztów usługi doradczej, jeśli informacje zawarte w Formularzu zgłoszeniowym w części dotyczącej uzasadnienia realizacji usługi, nie będą wystarczające by wysokość tych kosztów uznać za zasadną.  
  • Podpisanie umowy z MŚP na realizację vouchera następuje w terminie do 10 dni roboczych od dnia przekazania przez MŚP poprawnych danych niezbędnych do podpisania umowy pomiędzy MŚP a Operatorem Systemu Popytowego.
  • Operator Systemu Popytowego przypomina, że na każdym etapie realizacji usługi doradczej ma prawo do przeprowadzenia kontroli MŚP. Kontrola może w szczególności dotyczyć faktycznej realizacji usługi doradczej, w tym całości dokumentacji związanej z realizacją danej usługi. Nieprawidłowa realizacja usługi doradczej, niewykazanie wszystkich elementów usługi wpisanych w Formularz zgłoszeniowy, brak możliwości potwierdzenia zrealizowania usługi w postaci raportów, sprawozdań, analiz może skutkować wezwaniem MŚP do zwrotu otrzymanego dofinansowania. Zgodnie z Regulaminem Operator Systemu Popytowego ma prawo żądać zwrotu środków, w szczególności gdy MŚP wykorzysta w całości lub w części przekazane środki  niezgodnie ich z przeznaczeniem.
Udostępnij
"Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze"