INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORSTW, KTÓRYCH USŁUGI ZAKWALIFIKOWAŁY SIĘ DO WSPARCIA W RAMACH III NABORU - Popytowy System Innowacji

In order to personalize content, adjust and analyse ads, and provide safer experience, we use cookies. By using this website, you agree to the collection of information by us. The details can be found at: Privacy policy.
There is no translation available.

  • Na adres mailowy wskazany w Formularzu zgłoszeniowym zostanie przekazana informacja na temat braków/błędów podlegających uzupełnieniu. Formularz zgłoszeniowy i/lub Załącznik nr 3 należy poprawić, wydrukować oraz podpisać przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania MŚP, a następnie przesłać lub dostarczyć osobiście w formie papierowej w jednym egzemplarzu na adres Biura Projektu w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania informacji. Zgodnie z Regulaminem, MŚP ma możliwość tylko jednorazowej poprawy Formularza zgłoszeniowego. W przypadku braku uzupełnienia żądanych dokumentów w wyznaczonym terminie, Formularz zgłoszeniowy zostanie odrzucony.
  • Wszyscy Wnioskodawcy zostaną powiadomieni drogą mailową o akceptacji dokonanych zmian przez Operatora Systemu Popytowego.
  • Po poprawieniu/uzupełnieniu Formularzy zgłoszeniowych MŚP, które nie dokonały wyboru Usługodawcy będą proszone o dokonanie takiego wyboru najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o konieczności dostarczenia do Operatora Systemu Popytowego załącznika nr 4 i załącznika nr 5. Operator Systemu Popytowego przypomina o stosowaniu się do zapisów Regulaminu i wyłonieniu wykonawcy usługi spełniającego kryteria określone w § 4 punkty 15 i 16 Regulaminu. Niespełnienie tego wymogu skutkować będzie odrzuceniem możliwości otrzymania wsparcia.
  • Operator Systemu Popytowego po zweryfikowaniu załączników nr 4 i nr 5, drogą mailową na adres wskazany w Formularzu zgłoszeniowym, zwróci się z prośbą do MŚP, które poprawnie dokonają wyboru Usługodawcy i w stosunku co do których nie będzie zastrzeżeń odnośnie kosztów realizacji usługi doradczej, o przekazanie danych do umowy. Operator Systemu Popytowego zastrzega sobie prawo do weryfikacji proponowanych kosztów usługi doradczej, jeśli informacje zawarte w Formularzu zgłoszeniowym w części dotyczącej uzasadnienia realizacji usługi, nie będą wystarczające by wysokość tych kosztów uznać za zasadną.  
  • Podpisanie umowy z MŚP na realizację vouchera następuje w terminie do 10 dni roboczych od dnia przekazania przez MŚP poprawnych danych niezbędnych do podpisania umowy pomiędzy MŚP a Operatorem Systemu Popytowego.
  • Operator Systemu Popytowego przypomina, że na każdym etapie realizacji usługi doradczej ma prawo do przeprowadzenia kontroli MŚP. Kontrola może w szczególności dotyczyć faktycznej realizacji usługi doradczej, w tym całości dokumentacji związanej z realizacją danej usługi. Nieprawidłowa realizacja usługi doradczej, niewykazanie wszystkich elementów usługi wpisanych w Formularz zgłoszeniowy, brak możliwości potwierdzenia zrealizowania usługi w postaci raportów, sprawozdań, analiz może skutkować wezwaniem MŚP do zwrotu otrzymanego dofinansowania. Zgodnie z Regulaminem Operator Systemu Popytowego ma prawo żądać zwrotu środków, w szczególności gdy MŚP wykorzysta w całości lub w części przekazane środki  niezgodnie ich z przeznaczeniem.
Share
"Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze"